Klachtenregeling 

Er kan altijd iets mis gaan met je bestelling. Wij willen je dan uiteraard snel helpen om dit op te lossen. Volg hiervoor de onderstaande stappen.

– Neem contact op met Enjoy2day via de chat of Info@enjoy2day.nl
– Niet tevreden met de oplossing, neem dan contact op met het webwinkel keurmerk en dien je geschil in.
– Sinds 2016 is het mogelijk om een klacht in te dienen bij de Europese Commissie.

 

Klachtenregeling

Als klant kan het voorkomen dat je bestelling niet helemaal gaat zoals jij dat verwacht. Natuurlijk is dat erg vervelend en doen wij er alles aan om dit op te lossen. Klachten kunnen kenbaar gemaakt worden via onze Livechat. Een medewerker neemt je klacht dan in behandeling. Niets tevreden met de oplossing of medewerker. Stuur ons dan een email via info@enjoy2day.nl 

Wij zijn lid van webwinkelkeurmerk. Mocht een klacht uiteindelijk niet opgelost worden of mocht je als klant niet tevreden zijn dan is het mogelijk een geschil aan te maken via webwinkelkeurmerk.nl

Ook niet tevreden met de klachtafhandeling van Webwinkelkeurmerk? Dan is er vanaf 15 februari 2016een ODR platform van de Europese commisie. 

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

There are no limits

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

& mis geen Deal 

Ontvang exclusieve en zeer scherp geprijsde deals in je inbox. Dit wil je niet missen!